  • 1. Data: 2006-09-09 13:52:14
    Temat: jak ulozyc paragon?
    Od: "edytaxx" <e...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, otoz prowadze dzialanosc gospodarcza
    z siedziba w domu (adres np. ul.Parkowa 3/1) - firma nazywa sie np.F.H.U.
    "A".

    Miejsca wykonywania dzialanosci sa dwa:
    1) jest to Pizzeria X pod adresem np. Wiejska 6
    2) jest to Autohandel Y prowadzony w domu (przy domu) a wiec na Parkowej
    3(bez podzialu na mieszkania - bo interes prowadzony jest na podworku)
    Wszystkie adresy sa z jednego miasta.

    I teraz mam pytanie, jak ulozyc naglowki w oby dwu kasach?
    Czy moge w przypadku Pizzerii nie umieszczac adresu swojej siedziby (a
    zarazem domu) na paragonie?
    Czy takie ulozenie moze byc?
    1)
    ------
    Firma Handlowo-Uslugowa "A"
    Nip:111-111-11-11
    Pizzeria "X"
    Wiejska 6
    00-000 Miasto
    ------
    2)
    Firma Handlowo-Uslugowa "A"
    Nip:111-111-11-11
    Autohandel "Y"
    Parkowa 3
    00-000 Miasto
    ------

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-09-11 13:41:51
    Temat: Re: jak ulozyc paragon?
    Od: mac <mac@.pl>

    edytaxx napisał(a):
> [...]
    >
    > I teraz mam pytanie, jak ulozyc naglowki w oby dwu kasach?
    > Czy moge w przypadku Pizzerii nie umieszczac adresu swojej siedziby (a

    Moim skromnym zdaniem na chwile obecna liczy sie adres prowadzonej
    dialalosci a nie adres siedziby firmy. Jesli miejsca na naglowku by
    wystarczylo to mozna podac siedzibe rowniez.
    P.

  • 3. Data: 2006-09-12 08:34:02
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ee3p8t$gni$1@atlantis.news.tpi.pl>, mac <mac@.pl> wrote:

    > Moim skromnym zdaniem na chwile obecna liczy sie adres prowadzonej
    > dialalosci a nie adres siedziby firmy. Jesli miejsca na naglowku by
    > wystarczylo to mozna podac siedzibe rowniez.

    A może zamiast teoretyzować przeczytacie odpowiednie rozporządzenie(1)?
    Tam jest napisane, co ma być.

    (1) w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać
    kasy rejestrujące itd.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2006-09-12 08:50:46
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz"
    > A może zamiast teoretyzować przeczytacie odpowiednie rozporządzenie(1)?
    > Tam jest napisane, co ma być.

    Moglbys podac jakies namiary?

  • 5. Data: 2006-09-12 09:52:21
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>