  • 1. Data: 2003-01-30 21:13:37
    Temat: Zwrot VATu
    Od: "WeSuŁ" <S...@n...rejestracje.pl>

    Witam!

    Mam pytanko natury technicznej. Mianowicie, jeżeli kupię na firme samochód
    (używany), z homologacja fabryczną na ciężarowy to mogę odpisac sobie VAT.
    Jak następuje zwrot VATu? Czy dostane do ręki? Czy tylko będę mógł go sobie
    odliczyć na poczet przyszłego VATu który zapłacę?

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 2. Data: 2003-01-30 21:55:10
    Temat: Re: Zwrot VATu
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    sobie
    > odliczyć na poczet przyszłego VATu który zapłacę?

    zaznacze ze nie jestem calkowicie pewien, ale z art. 21 ust.2a wynikaloby ze
    jezeli twoja sprzedaz jest w calosci lub czesci opodatkowana stawka nizsza
    niz 22 to przysluguje ci zwrot bezposredni do wysokosci zaplaconego podatku
    VAT, jezeli natomiast cala sprzedaz objeta jest stawka 22% to masz prawo do
    calego zwrotu Art.21. ust.3, bez wzgledu na platnosci

    Tomek A.