  • 1. Data: 2005-01-08 11:51:07
    Temat: jak zatrudnić studenta na karcie podatkowej ?
    Od: otiz <n...@w...pl>

    Mam taka sytuacje:
    Ojciec jest na karcie podatkowej i chce u niego dorobić[jestem studentem].
    Mieszkam razem z nim, wiec jestem zameldowany w tym samym miejscu.

    zatrudniony student płaci cała stawke zus jesli jest na umowe o prace, ale
    jesli na umowie
    zlecenie to tylko zdrowotne.

    Z tego co sie dowiedziałem to na karcie podatkowej mozna zatrudnic tylko
    na umowie o prace, ale
    jesli zatrudniony jest z bliskiej rodziny i
    jest zameldowany w tym samym miejscu to są jakiej wyjatki.

    Czy jest szansa, że nie będę musial płacić całej składki zus ?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2005-01-08 11:59:40
    Temat: Re: jak zatrudnić studenta na karcie podatkowej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jest zameldowany w tym samym miejscu to są jakiej wyjatki.
    >
    > Czy jest szansa, że nie będę musial płacić całej składki zus ?

    namarginesie dodam, ze na umowe zlecenie max namiesiac czasu bedzie mogl
    Cie zatrudnic, pozniej musi byc 30 dniowa przerwa.

    P.

  • 3. Data: 2005-01-08 19:28:32
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia otiz <n...@w...pl> wystukał[a]:
    > zatrudniony student płaci cała stawke zus jesli jest
    > na umowe o prace, ale jesli na umowie
    > zlecenie to tylko zdrowotne.

    Sprostowanie, jeżeli umowa zlecenia jest na studenta /nie będącego
    jednocześnie pracownikiem/ to nawet składki zdrowotnej się nie płaci.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #