  • 1. Data: 2005-11-24 13:19:26
    Temat: jaka kasa fiskalna
    Od: "Marcin" <l...@p...net>

    moze ktos polecic producenta ewentualnie marke/model kasy fiskalnej

    potrzebuje kasy do ok 200 paragonow miesiecznie (jak narazie moze kiedys
    wiecej) dobrej niezawodnej w miare niedrogiej
    zaletami byly by (choc nie wymagam):
    - mozliwosc zpiecia z komputerem
    - podlaczenie czytnika
    - podlaczenie szuflady
    - zasilanie bateryjne

    ma ktos jakas fajna w miare niedroga z ktorej jest zadowolony ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-26 12:26:22
    Temat: Re: jaka kasa fiskalna
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witaj Marin,

    Mój ojciec ma 2 kasy ELZAB-u i jest cholernie zadowolony. Oni mają kilka
    fajnych modeli, mój ojciec ma już stary model, ale ma do niej podpięty
    komputer (jest interface), czytnik kodów i szufladę + kasa ma w sobie
    akumulator tak w razie czego, pozwalający na pracę bez zewnetrznego
    zasilania przez ok. godzinę (i to działa).

    Pozdrawiam,

    Jakusa