  • 1. Data: 2005-11-24 12:54:53
    Temat: roczny Pit a Akcje GPW
    Od: "Mirek G." <m...@w...pl>

    Witam
    Przed miesiącem zainwestowałem w pierwsze w swoim życiu akcje .Jak na
    razie wielkich kokosów z tego tytułu nie ma a wręcz przeciwnie(powiedzmy
    ,że wychodze na zero ).Prowadzę DG i jestem ryczałtowcem + Vat.Czy dochody
    lub ew.straty będę musiał wykazać w swoim rocznym Picie i czy są do nich
    jakies załączniki?

  • 2. Data: 2005-11-24 13:36:05
    Temat: Re: roczny Pit a Akcje GPW
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Mirek G. wrote:

    > Czy dochody lub ew.straty będę musiał wykazać w
    > swoim rocznym Picie i czy są do nich jakies załączniki?

    Tak. PIT-38. Całkowicie odrębnie od dochodów z pracy i DG Nie ma
    załączników