  • 1. Data: 2007-10-30 16:39:16
    Temat: kadry płace zus usługowo czy można
    Od: Darek Lewandowski <d...@l...com.pl>

    Witam, mam pytanie do wszystkich, chciałbym załozyć DG i w jej ramach
    prowadzić usługowo kadry, płace i wysyłkę do ZUS, a nie posiadam
    certyfikatu ksiegowego.
    czy moge to robic legalnie?
    Jednocześnie oferuje pomoc w sprawach, kadrowych, płacowych i pracy z
    Płatnikiem.
    Pozdrawiam
    Darek Lewandowski

    PS
    będę pytał aż do skutku

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071030-0, 2007-10-30
    Przetestowano na: 2007-10-30 17:39:17

  • 2. Data: 2007-10-30 16:59:17
    Temat: Re: kadry płace zus usługowo czy można
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Darek,

    Tuesday, October 30, 2007, 5:39:16 PM, you wrote:

    [...]

    > będę pytał aż do skutku

    Wiesz, co to *PLONK* ?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2007-10-30 17:23:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Darek,
    >
    > Tuesday, October 30, 2007, 5:39:16 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wiesz, co to *PLONK* ?
    >
    > [...]

    No weź, Romek, nie lżyj w nieznanym lżonemu języku, to sadyzm :)

    MSPANC

    copyright Stanisław Jerzy Lec

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2007-10-30 17:38:27
    Od: Darek Lewandowski <d...@l...com.pl>

    Maddy pisze:

    > No weź, Romek, nie lżyj w nieznanym lżonemu języku, to sadyzm :)
    >
    > MSPANC
    >
    > copyright Stanisław Jerzy Lec

    nie łamię nagminnie zwyczajów przyjetych na forum, i nikogo nie obrażam,
    pytanie zadałem drugi raz, wiecej go nie zadam bo nie lubię być obrażany

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071030-0, 2007-10-30
    Przetestowano na: 2007-10-30 18:38:28

  • 5. Data: 2007-10-30 17:41:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Tuesday, October 30, 2007, 6:23:50 PM, you wrote:

    > No weź, Romek,

    Madzieńko, Romek to jest Giertych, ja jestem RoMan ;)

    > nie lżyj w nieznanym lżonemu języku,

    Nieznanym? Toż to (trudne słowo) akronim z języka polskiego. A przy
    okazji (kolejne trudne słowo) onomatopeja ;P

    > to sadyzm :)
    > MSPANC
    Ja też ;)

    > copyright Stanisław Jerzy Lec

    Chyba jednak JMK (nie mylić z JKM).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2007-10-30 17:42:13
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 30-10-2007 o 18:38:27 Darek Lewandowski <d...@l...com.pl>
    napisał(a):

    > będę pytał aż do skutku

    > wiecej go nie zadam bo nie lubię być obrażany

    szybko sie poddales

  • 7. Data: 2007-10-30 17:43:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Darek,

    Tuesday, October 30, 2007, 6:38:27 PM, you wrote:

    > nie łamię nagminnie zwyczajów przyjetych na forum,

    Jakim forum?

    > i nikogo nie obrażam,

    Obrażasz naszą inteligencję i poczucie smaku.

    > pytanie zadałem drugi raz, wiecej go nie zadam bo nie lubię być obrażany

    Jeszcze Cię nikt nie obraził. Poczytaj: http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    i przestań się mazać jak dziecko.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2007-10-30 17:47:20
    Od: Darek Lewandowski <d...@l...com.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > szybko sie poddales
    >

    > ---
    > avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 071030-0, 2007-10-30
    > Przetestowano na: 2007-10-30 18:45:42
    > avast! - Copyright (c) 1988-2007 ALWIL Software.

    nie szukam słownych utarczek i popisów tylko pomocy
    ale chyba pomyliłem forum

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071030-0, 2007-10-30
    Przetestowano na: 2007-10-30 18:47:20

  • 9. Data: 2007-10-30 18:05:58
    Od: "albi" <n...@e...pl>

    > Jeszcze Cię nikt nie obraził. Poczytaj: http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    > i przestań się mazać jak dziecko.

    No to RoMan wróć do tekstu
    "Tacy napadający to albo lamerzy bez pojęcia, którzy wierzą, że są
    niebywałymi fachowcami,
    albo psychologowie z bożej łaski, zabawiający się sprawdzaniem, czy
    schrzanisz,
    jeśli Cię podpuścić. Pozostali grupowicze albo ich zignorują, albo rozprawią
    się z nimi po swojemu.
    To, że napadający wymyślają sobie jakieś problemy, Ciebie nie musi dotyczyć"

  • 10. Data: 2007-10-30 18:49:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Darek,

    Tuesday, October 30, 2007, 6:47:20 PM, you wrote:

    > nie szukam słownych utarczek i popisów tylko pomocy
    > ale chyba pomyliłem forum

    Jakie forum, u diabła?!

    --
    Best regards,