  • 1. Data: 2007-01-31 21:52:56
    Temat: kasa fiskalna a usługi internetowe
    Od: "wojtek" <w...@t...onet.pl>

    mam pytanko prowadzę działalność gospodarczą ( podatnik vat
    zafiskalizowany ) w 2006 r rozpocząłem świadczenie usług internetowych i
    moje pytanie :
    - czy faktury wystawione dla osób fizycznych nie prowadzących działalności
    gospodarczej muszą być zafiskalizowne ???

  • 2. Data: 2007-02-01 00:37:20
    Temat: Re: kasa fiskalna a usługi internetowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Jan 2007, wojtek wrote:

> [...]
    > - czy faktury wystawione dla osób fizycznych nie prowadzących działalności
    > gospodarczej muszą być zafiskalizowne ???

    Pytanie (Twoje) jest podchwytliwe.
    Prawidłowa odpowiedź może wprowadzić kogoś w błąd, a oparta jest
    o pytanie uzupełniające: "czy istnieją wyjątki pozwalajace nie
    fiskalizować takiej sprzedaży *mimo* że jest na rzecz OF".
    Po prostu :) - odpowiedź "nie" *nie* oznacza że można nie fiskalizować
    DOWOLNEJ transakcji takiej osoby.
    Ale jeśli *wszystkie* osoby np. płacą na konto bankowe... no to mamy
    odpowieź inną niż "w przypadku ogólnym"!

    pzdr, Gotfryd