  • 1. Data: 2009-05-28 11:00:18
    Temat: kasa fiskalna odliczenie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Odnosnie watku dotyczacego kasy fiskalnej, dzownilem do US i tym ktorzy
    planuja zakup mowie ze moge ja wrzucic normalnie do kosztow
    (jezlei wartosc nie jest odpowiednia duza) w kwocie netto pomniejszoną o
    wartość odliczalna, czyli zwykle 700 zl :)

    I przy okazji mam pytanie, jak zakuilem i zglosilem kase w maju, to w
    deklaracji vat za maj moge zaczac odliczanie czy od kolejnego okresu,
    zapomnialem co babka mowila w US a nie chce dla takiej pierdoly glowy
    zawracac.

    P.

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-05-29 11:30:47
    Temat: Re: kasa fiskalna odliczenie
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gvlqsk$mar$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > (jezlei wartosc nie jest odpowiednia duza) w kwocie netto pomniejszoną o
    > wartość odliczalna, czyli zwykle 700 zl :)

    Czy ktos moze to potwierdzic? Bo mnie się wydaje ze to jakis wymysł pani z
    US. Większosc artykułów z jakimi się spotkałem mówi o mozliwości zaliczenia
    do kosztów całej kwoty netto za zakup kasy
    Andrew.