  • 1. Data: 2007-03-13 20:16:23
    Temat: kasa fiskalna - spis towarow...
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Witam

    Czy jest gdzies spis towarow na ktore trzeba miec kase fiskalna?

    Chodzi mi co mozna sprzedawac bez kasy fiskalnej?

    A dokladniej czy mozna sprzedawac mapy (plany miast, atlasy...) bez
    koniecznosci posiadania kasy fiskalnej

  • 2. Data: 2007-03-13 22:02:00
    Temat: Re: kasa fiskalna - spis towarow...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Mar 2007, Marcin wrote:

    > Witam
    >
    > Czy jest gdzies spis towarow na ktore trzeba miec kase fiskalna?
    >
    > Chodzi mi co mozna sprzedawac bez kasy fiskalnej?

    To nie jest takie proste, bo tylko *część* towarów i usług
    jest określona "wprost" w ten sposób, że ich sprzedaż albo nie
    podlega pod kasę albo powoduje obowiązek nawet przy jednej
    sprzedaży.
    W innych wypadkach są opisane zasady - tu zwolnienie, tam
    wyłączenie ze zwolnienia, a ówdzie wyjątek od wyłączenia
    od zwolnienia...

    Rozporządzenie leży np. tu (rejestracja darmowa):
    http://podatki.pl/akty/280306.htm

    pzdr, Gotfryd