  • 1. Data: 2005-05-07 11:43:42
    Temat: kasy rejesrujące :(
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam,
    czy podmiot, ktory bedzie sprzedawal czesci samochodowe przez
    internet-wysyłkowo , dodatkowo moze jakies uslugi internetowe (beda zawsze
    wystawiane faktury sprzedazy) musi po przekroczeniu limitu zainstalowac kase
    fiskalna??
    pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2005-05-07 12:48:20
    Temat: Re: kasy rejesrujące :(
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 7 maja 2005 13:43, gdy MaG napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > wystawiane faktury sprzedazy) musi po przekroczeniu limitu zainstalowac

    Kiedyś było tak, że jeśli sprzedajesz wyłącznie wysyłkowo, to kasa Cię nie
    obowiązuje. Ale nie wiem czy to się nie zmieniło.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)