  • 1. Data: 2003-01-14 11:03:57
    Temat: kiedy koszt-fv wystawiona 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Kiedy uznac za kup fv wystawiona w 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002, w grudniu
    czy w styczniu?
    Jestem osoba fizyczna, ale na pelnej ksiegowosci.
    Z gory dzieki za pomoc.
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2003-01-14 19:18:48
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kinga <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote:
    > Kiedy uznac za kup fv wystawiona w 01/2003, dot.sprzedazy 12/2002, w
    > grudniu czy w styczniu?
    > Jestem osoba fizyczna, ale na pelnej ksiegowosci.

    Czy ze sprzedaży można zrobić KUP? W pewnych przypadkach tak,ale
    nielicznych.Napisz no coś więcej ,bo trochę niejasno się wyrażasz.
    Przypuszczam że to są zakupy.Kiedy towar został odebrany?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-15 10:32:32
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    > Czy ze sprzedaży można zrobić KUP? W pewnych przypadkach tak,ale
    > nielicznych.Napisz no coś więcej ,bo trochę niejasno się wyrażasz.
    > Przypuszczam że to są zakupy.Kiedy towar został odebrany?

    Mowie o fv, ktora jest moim kosztem i dotyczy uslugi, ktora zostala wykonana
    w grudniu a fv na te usluge wystawiono z data styczniowa.
    Na fv w polu: data wystawienia - 06-01-2003;
    miesiac sprzedazy - grudzien.
    Czy teraz jasno sie wyrazilam?
    pozdrawiam Agnieszka

  • 4. Data: 2003-01-15 12:59:36
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    > wykonana w grudniu a fv na te usluge wystawiono z data styczniowa.
    > Na fv w polu: data wystawienia - 06-01-2003;

    trochę jaśniej.Stawiam na grudzień

  • 5. Data: 2003-01-15 21:19:38
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Faktura wystawiona w styczniu, lecz dotycząca grudnia jest u mnie traktowana
    w następujący sposób:
    > koszty dotyczące grudnia księguję w grudniu
    > VAT zależy od daty zapłaty albo rozliczam w grudnia ( lecz jeżeli
    otrzymałaś fakturę w styczniu to napewno w styczniu ).
    >jeżeli jest to np. faktura za telefon bardzo często rozliczenie rozmów
    przychodzi z miesięcznym poślizgiem a za abonament płacimy z góry, więc
    również to rozbijam na koszty dotyczące starego i nowego roku i tak rozbitą
    fakturę księguję, oryginał faktury pozostawiam w roku w którym rozliczam
    vat.

    Pozdrawiam Dorota