  • 1. Data: 2004-07-16 19:47:49
    Temat: kiedy odliczać vat od faktury za telefon?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam fakturę za telefon wystawioną 15.06.2004 z terminem płatności 29.06.2004
    ale zapłaciłem ją 05.07.2004. W jakim miesiącu mam ją dać w koszty a w jakim
    do rejestru (odliczenia) vat.?
    mam KPIR + VAT miesięcznie bez kasy fiskalnej - jeżeli ma to jakieś
    znaczenie.

    Czy dobrze myślę, że w koszty daję w lipcu - po terminie w jakim faktycznie
    zapłaciłem a do vat u liczę w czerwcu?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2004-07-16 20:04:19
    Temat: Re: kiedy odliczać vat od faktury za telefon?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > znaczenie.
    >
    > Czy dobrze myślę, że w koszty daję w lipcu - po terminie w jakim

    zawsze pisz przy takich pytaniach, czy jesteś VAT-manem kasowym i czy
    prowadzisz KPiR kasowo.
    Jeżeli masz memoriał x 2 to i koszty i vat w czerwcu.

    Magdi

  • 3. Data: 2004-07-16 20:38:02
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > zawsze pisz przy takich pytaniach, czy jesteś VAT-manem kasowym i czy
    > prowadzisz KPiR kasowo.
    > Jeżeli masz memoriał x 2 to i koszty i vat w czerwcu.
    Dzięki za szybka odp.
    Napisałbym ......... ale nie wiem.
    Jeżeli ma to jakieś znaczenie to kasy fiskalnej nie posiadam.

    PawełJ

  • 4. Data: 2004-07-16 20:48:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:cd9ebd$mmn$1@news.onet.pl...
    > Dzięki za szybka odp.
    > Napisałbym ......... ale nie wiem.

    Jak to nie wiesz?
    To jak wprowadzasz zapisy do KPiR?
    Wg otrzymania faktury czy wg zapłaty?

    > Jeżeli ma to jakieś znaczenie to kasy fiskalnej nie posiadam.

    Kasa nie ma związku z tym

  • 5. Data: 2004-07-16 21:00:39
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Jak to nie wiesz?