  • 1. Data: 2004-07-16 09:08:38
    Temat: kontrakty menedżerskie - nowy wyrok NSA?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Czy ktos cos słyszał o świeżym wyroku NSA w sprawie kontraktów menegerskich?
    Rzecz w tm że znajomu rzucił mi dziś temat słowami "słyszałem w radu że
    wczoraj zapadł w NSA wyrok w sprawie kontraktów menedżerskich" i jeszcze
    że w radiu mowili że chodzi o definicje tego co jest a co nie usługami
    mnedżerskimi.

    Szukam po serwisach ale na razie na nic się nie natknełam.
    Czy kto z was orientuje się co co chodzi a przede wszystkim czy
    faktycznie jakis wyrok wczoraj (?) zapadł?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl