  • 1. Data: 2003-01-13 12:38:18
    Temat: komornik (pomylka ??)
    Od: "sim1" <s...@p...com.pl>

    Zdarzylo mi sie zapomniec o podatku za sierpien.
    W sumie grosze 53,80
    Byl u mnie dzis pan komornik ze skarbowki (bardzo mily) i pobral kwote.

    zaleglosc: 53,8
    odsetki: 4,10
    czynnosci: 8,40
    razem: 66,3 zl

    Nie nie bede sie klocil o grosze ale czy czynnosci to nie przypadkiem 6%
    sumy egzekucji
    czyli (53,8 + 4,10)*0,06 = 3,456 zl

    Szymon

  • 2. Data: 2003-01-13 12:56:10
    Temat: Re: komornik (pomylka ??)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "sim1" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynnosci: 8,40
    > razem: 66,3 zl
    >
    > Nie nie bede sie klocil o grosze ale czy czynnosci to nie przypadkiem 6%

    Nie wiem, ale na Upomnieniu z US mam "koszt upomnienia 8,40 zł" - może to
    to?

    BTW, dzięki za przypomneinie. 120 zł niby kwota nie duża, ale żona dostanie
    palpitacji serca, jeśli do drzwi zapuka komornik ;-)).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-27 12:23:48
    Od: Zbyszek Narolski <z...@m...pl>

> [...]
    > czynnosci: 8,40
    > razem: 66,3 zl
    >
    > Nie nie bede sie klocil o grosze ale czy czynnosci to nie przypadkiem 6%
    Czy to nie sa przypadkiem koszty upomnienia ?
    ZN