  • 1. Data: 2005-05-17 17:17:33
    Temat: komputery sprzedaż
    Od: "juid" <j...@g...pl>

    Gdzie mogę znależć coś na temat CE przy sprzedaży komputerów i gdzie znajdę
    archiwum grupy.
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2005-05-20 22:30:02
    Temat: Re: komputery sprzedaż
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 May 2005, juid wrote:

    >+ Gdzie mogę znależć coś na temat CE przy sprzedaży komputerów

    Na grupie .prawo, a raczej w jej archiwum :) na zasadach opisanych
    niżej :) Część zapodawanych linków (zeznaję iż brałem udział
    w zmaganiach) pewnie jest już dawno w "płatnych" - ale ponieważ
    z artykułów prasowych również wynikają wskazania co do przepisów
    to IMHO warto ci je odszukać :)
    Zdania były podzielone, IMO dla komputerów (całych) potrzebna
    jest jedynie DEKLARACJA (a nie certyfikat). Dla zasilaczy oczywiście
    (IMO oczywiście :)) certyfikat...

    >+ i gdzie znajdę archiwum grupy.

    http://groups.google.pl/advanced_group_search?hl=pl
    ...i wpisać sobie nazwę grupy i okres...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)