  • 1. Data: 2005-05-17 12:42:45
    Temat: Po ilu pracodawca ma wystawic PIT?
    Od: "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl>

    Czesc,
    zwalniam sie z pracy (umowa o prace) i mam pytanie po jakim czasie
    pracodawca ma mi wydac PIT (chyba 11)

    Janek

  • 2. Data: 2005-05-17 13:04:52
    Temat: Re: Po ilu pracodawca ma wystawic PIT?
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > zwalniam sie z pracy (umowa o prace) i mam pytanie po jakim czasie
    > pracodawca ma mi wydac PIT (chyba 11)
    >
    > Janek

    Do lutego przyszlego roku.

  • 3. Data: 2005-05-17 13:18:37
    Od: "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Do lutego przyszlego roku.

    to chyba pit 8
    a pit 11 szybciej

  • 4. Data: 2005-05-17 15:10:31
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Janek napisał(a):
    > Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba pit 8
    > a pit 11 szybciej

    pit-11 do 15 dnia miesiaca nastepnego po miesiacu w ktorym ustal
    storunek pracy :)

    --
    pozdrawiam
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 5. Data: 2005-05-17 19:31:31
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik a&e napisał:

    > pit-11 do 15 dnia miesiaca nastepnego po miesiacu w ktorym ustal
    > storunek pracy :)

    Do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrano ostatnią
    zaliczkę na podatek.
    Przykład: Pracujemy do 31 maja; ostatnia wypłata do 10 czerwca; PIT11 do
    15 lipca.

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

  • 6. Data: 2005-05-19 15:56:25
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

> [...]
    > zaliczkę na podatek.
    > Przykład: Pracujemy do 31 maja; ostatnia wypłata do 10 czerwca; PIT11 do

    o wlasnie, ja wyplacam troszke "z gory" i stad moja interpretacja....