  • 1. Data: 2005-08-30 22:09:42
    Temat: koniec dg i zakupy w makro
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    hej,
    czy wraz z zamknieciem dg nalezy zaprzestac korzystania ze sklepow typu
    makro i sellgros?
    zdaje sie, ze trzeba oddac wszelakie karty do nich, co nie?
    i co moze grozic za dokonanie zakupow juz po wyrejestrowaniu firmy?

    pzdr,e!

  • 2. Data: 2005-08-30 22:39:33
    Temat: Re: koniec dg i zakupy w makro
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdaje sie, ze trzeba oddac wszelakie karty do nich, co nie?
    > i co moze grozic za dokonanie zakupow juz po wyrejestrowaniu firmy?

    http://www.makro.pl/zostan.php Na dole tej www masz link do regulaminu.
    Musisz oddac karty.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 3. Data: 2005-08-31 00:26:43
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    > i co moze grozic za dokonanie zakupow juz po wyrejestrowaniu firmy?

    Nic ?

    marekz

  • 4. Data: 2005-08-31 06:22:16
    Od: "exor" <exor(wytnij)@o2.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nic ?

    no wlasnie nie mam pojecia i pytam...

    pzdr,e

  • 5. Data: 2005-08-31 09:19:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "exor" <exor(wytnij)@o2.pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie nie mam pojecia i pytam...

    Praktyka dziesiatek ludzi sugeruje, ze w takich przypadkach nic sie
    nie dzieje i wszystkie strony sa zadowolone. Ja akurat osobiscie nie
    przetestowalem, bo mam nadal istniejaca firme. Ale gdybym kiedys
    likwidowal to bym dolaczyl do tych dziesiatek ludzi.

    marekz

  • 6. Data: 2005-08-31 10:28:53
    Od: "Krzysiek M." <s...@o...pl>

> [...]
    > przetestowalem, bo mam nadal istniejaca firme. Ale gdybym kiedys
    > likwidowal to bym dolaczyl do tych dziesiatek ludzi.

    tylko przynajmniej raz na pół roku trzeba coś kupowac bo inaczej mogą
    zblokować karte

    --
    Krzysiek M.

  • 7. Data: 2005-08-31 12:34:23
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <df2n1s$877$1@inews.gazeta.pl>,
    "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> wrote:

    > http://www.makro.pl/zostan.php Na dole tej www masz link do regulaminu.
    > Musisz oddac karty.

    Głupie pytanie: a co mi zrobią, jak będę dalej kupował?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 8. Data: 2005-08-31 12:41:16
    Od: metti <m...@b...pl>

    Łaskotany/a po stopach piórkiem do granic wytrzymałości Jarek
    Spirydowicz w końcu zaczyna sypać, a oto co rzecze::

    > Głupie pytanie: a co mi zrobią, jak będę dalej kupował?

    Bicie pasami, polewanie wrzątkiem i lodowatą wodą na przemian,
    zimna cela o chlebie i wodzie - jednym słowem - standard... ;)

    --

    pozdrowienia, Meteusz
    ___________________

  • 9. Data: 2005-08-31 22:14:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 31 sierpnia 2005 12:28, gdy Krzysiek M. napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > tylko przynajmniej raz na pół roku trzeba coś kupowac bo inaczej mogą
    > zblokować karte

    E tam. Ja nie kupowałem 3 lata i w końcu poszedłem. Na bramce pipa, do
    recepcji odsyła. No to myślę, że pewnie bloknięta. A tu nie... Pani mi
    jeszcze dała kuponik na kubeczek i dostawałem przez kilka miesięcy co
    miesiąc kubeczek od nich. A teść nie, bo kupuje regularnie. Mieli akcję
    zachęcania niemrawych klientów :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2005-09-01 06:24:01
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-E89CEB.14342331082005@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Głupie pytanie: a co mi zrobią, jak będę dalej kupował?

    A pewnie czasami dostaniesz jeszcze jakiegoś gifta (jak będziesz miał duży
    obrót na swoją kartę).
    Klient nasz Pan ;)
    Klienta tak szybko się nie wyrzuca.
    A że nie ma DG? To co z tego.

    Ale np. we Wloszech w Metro nie wolno kupować na włąsny użytek - każda
    faktura musi być zaksięgowana i ichni fiskus się tego czepia.