  • 1. Data: 2004-05-19 08:35:29
    Temat: konta syntetyczne
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    Witam

    Czy Państwa programy FK umożliwiają księgowanie na konta syntetyczne i czy to robicie
    ?

    Stoję przed problemem, czy włączyć taką możliwość w programie.
    Do tej pory stałem na stanowisku, że księgowania można wykonywać wyłącznie
    na konta analityczne, ale właśnie pojawił się problem ze zmianą programu FK.
    Poprzedni dawał taką możliwość i żeby można było zmienić program w roku podatkowym,
    to nowy program też musi mieć możliwość księgowania na syntetykę :(
    Proszę na mnie nie krzyczeć, jestem tylko pismakiem ;)

    Piotr

  • 2. Data: 2004-05-19 08:38:38
    Temat: Re: konta syntetyczne
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

> [...]
    > to nowy program też musi mieć możliwość księgowania na syntetykę :(
    > Proszę na mnie nie krzyczeć, jestem tylko pismakiem ;)

    To żaden problem. Możesz sobie księgować gdzie chcesz a czy księgujesz
    na kontach tzw. syntetycznych czy też nie zależy tylko i wyłącznie od
    Twoich potrzeb. Zmiana programu też nie jest problemem - w nowym
    programie niekoniecznie musisz kopiować dokładnie ten sam plan kont.
    Przeważnie nie jest to nawet możliwe bo programy mają różne rozwiązania
    techniczne. Ważne jest zachowanie nadrzędnych zasad rachunkowości -
    czyli metod wyceny aktywów i pasywów itd.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net