  • 1. Data: 2006-06-22 12:22:19
    Temat: kontrola skarbowa - żądają osobnego pomieszczenia
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Jak to jest, czy kontrola z US może zarządać własnego pomieszczenia z 2
    biurkami w którym mogą się zamknąć? Firma wynajmuje tylko kilka
    pomieszczeń w budynku i nie ma takich możliwości lokalowych. Ludzie z US
    twierdzą że takie mają prawo i firma powinna przez cały czas mieć
    przygotowane osobne pomieszczenie właśnie w razie kontroli. Czy
    rzeczywiście mają rację??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-06-22 13:01:54
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e7e1vd$iov$1@inews.gazeta.pl>,
    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>
    wrote:

> [...]
    > twierdzą że takie mają prawo i firma powinna przez cały czas mieć
    > przygotowane osobne pomieszczenie właśnie w razie kontroli. Czy

    Według ordynacji trzeba im zapewnić warunki do pracy. Osobne
    pomieszczenie i miejsce na papiery w miarę możliwości.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 3. Data: 2006-06-25 15:03:47
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
> [...]
    > twierdzą że takie mają prawo i firma powinna przez cały czas mieć
    > przygotowane osobne pomieszczenie właśnie w razie kontroli. Czy

    Są dwie możliwości:

    1. Zapewniasz im miejsce do kontroli to robią ją u Ciebie, wiesz czego
    szukają i jak posuwa się kontrola. Kontroloa trwa w godzinach pracy
    Twojej fiirmy.

    2. Nie zapewniasz miejsca, piszesz oświadczenie że nie ma go. Wtedy za
    pokwitowaqniem zabierają wszystkie papiery do urzędu i kontrola jest
    robiona tam. Możesz wpadać codziennie do urzędu i zaglądać jak kontrola
    się posuwa i do czego prowadzi. Na koniec również za pokwitowaniem
    dostajesz wszystkie dokumenty spowrotem.

    Ale nikt nie ma prawa cię zmusić abyś wynajmował dodatkowe pomieszczenia
    na czas kontroli. W sumie opcja pierwsza jest lepsza bo nie spijają
    kawki tylko pracują i kontrola szybciej się zakończy. Ale jak nie ma
    miejsca to nie ma.