  • 1. Data: 2006-06-21 21:14:17
    Temat: pełnomocnictwo ogólne
    Od: "Grek" <g...@o...pl>

    Witam,
    Czy poniższą treść pełnomocnictwa można uznać za pełnomocnictwo ogólne?

    Ja Jan Kowalski zamieszkały w Warszawie przy ul. Jakiejś 10, udzielam
    pełnomocnictwa Panu Markowi Nowakowi.

    /podpis i data/
    Czy można uznać, że istnieje więc 'domniemanie' pełnomocnictwa ogólnego?

    Czy też powinno się napisać zakres pełnomocnictwa, (np. "do wszelkich
    czynności")?

    Powiem tylko, że pełnomocnictwo ogólne jest zdefiniowane w art. 98 KC, który
    dla mnie jest za mało uszczegółowiony.

    pozdrawiam
    Grek