  • 1. Data: 2002-10-16 18:03:51
    Temat: korekta VAT
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie jak trzeba złożyć korektę VAT naliczonego za np. V 2000 aby
    można było go rozliczyć z VAT należnym?
    Pomóżcie!
    Pozdrawiam i z góry dziękuję
    Monika

  • 2. Data: 2002-10-16 19:40:39
    Temat: Re: korekta VAT
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ant" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pytanie jak trzeba złożyć korektę VAT naliczonego za np. V 2000 aby
> [...]

    Jeśli maj 2000 r. - to czekają Cię kolejne korekty deklaracji. No i raczej
    kontrola prawidłowości rozliczenia podatku VAT. Jeśli wszystko jest o'k, -
    nie ma sprawy. Gorzej, jeśli coś się pomamlasiło.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-10-16 20:36:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:

> [...]
    >+ kontrola prawidłowości rozliczenia podatku VAT. Jeśli wszystko jest o'k, -

    Sławku, nie ma czasem 1-rocznego limitu na korektę VAT ?
    Nie mam już zdrowia sprawdzać, ale AFAIR w nowelizacji z (gdzieś)
    26.III.br coś w tym stylu było.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-16 20:42:58
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    >
    > Sławku, nie ma czasem 1-rocznego limitu na korektę VAT ?
    > Nie mam już zdrowia sprawdzać, ale AFAIR w nowelizacji z (gdzieś)

    VAT jest rozliczany miesiecznie (z wyjątkami)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-16 21:11:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > [...]
    >+ > >+ > Mam pytanie jak trzeba złożyć korektę VAT naliczonego za np. V 2000
    [...odpoiwedź że stosik korekt...]
    >+ > Sławku, nie ma czasem 1-rocznego limitu na korektę VAT ?
    [...]
    >+ VAT jest rozliczany miesiecznie (z wyjątkami)

    Mam nadzieję że nie zakładasz że akurat tego nie wiem :)

    Chodzi o *okres kiedy można VAT korygować*.
    O ile dochodowy można korygować przez 5 lat (czytaj:
    5 lat wstecz) to jakoś tak mi zię zdawało że w nowelizacji
    VAT zostało czarno na białym zapisane że dla VATu dopuszcza
    się korektę do 1 roku wstecz.
    Czytaj: nie do roku 2001 a (na dziś) max. września 2001
    (właśnie ze względu na "miesięczność"). Czyli VAT
    z 200r "przepada" :(
    Ale idę już spać i nowelizacji nie szukam :]

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-10-19 19:24:46
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > (właśnie ze względu na "miesięczność"). Czyli VAT
    > z 200r "przepada" :(
    > Ale idę już spać i nowelizacji nie szukam :]

    1 rok - zależy jak to rozumieć. Są pewne wyjątki. I to co powtarzałem już
    wielokrotnie - DANE. SZCZEGÓŁOWE. chcąc udzielić rzetelnej odpowiedzi -
    trzeba znaćszczegóły zdarzenia.

    Pozdrawiam serdecznie.