  • 1. Data: 2002-10-16 15:53:19
    Temat: kiedy małżonkowie moga się razem rozliczać, gdy 1 z nich prowadzi działalność gosp.?
    Od: Sylvie <c...@i...pl>

    prosze o dop. na pytanie:
    kiedy małżonkowie moga się razem rozliczać, gdy 1 z nich prowadzi
    działalność gosp.?
    nie jestem ekonomistka i osoba biegla w tych sprawach, ale chce zalozyc
    dzialalnosc a zalezy mi na tym, zebym nadal mogla sie rozliczac z Mezem.

    dziekuje i pozdrawiam :-)

    Sylvie

  • 2. Data: 2002-10-16 17:22:29
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Sylvie wrote:
> [...]
    > nie jestem ekonomistka i osoba biegla w tych sprawach, ale chce
    > zalozyc dzialalnosc a zalezy mi na tym, zebym nadal mogla sie

    gdy oboje są opodatkowani na zasadach ogólnych
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-17 06:45:44
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > --
    > Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu
    >
    > Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

    A czy w tym roku bedzie sie mozna rozliczac wspolnie?
    Darek

  • 4. Data: 2002-10-17 19:00:36
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Darek wrote:
    > A czy w tym roku bedzie sie mozna rozliczac wspolnie?

    Póki co,tak
    Jacek