  • 1. Data: 2002-09-18 09:51:49
    Temat: Zakup w czasie zawieszenia DG
    Od: "AZI54321" <A...@P...ONET.PL>

    Witam grupowiczów.

    Proszę Was o podpowiedz w sprawie zakupu urządzenia dla firmy o wartości
    21000 zł z VATem ( nie samochód ). Wysokość VAT 22%. Nie jestem płatnikiem
    VAT. Zakup z własnych środków.
    Obecnie prowadzona DG jest zawieszona.
    Moje pytanie to:
    w jaki sposób odzyskać VAT ( czy jest to możliwe przy zawieszonej DG ) ?
    wznowić DG dokonać zakupu i ponownie zawiesić ?
    w przypadku zwrotu VAT po jakim okresie można sprzedać dane urządzenie ?

    Korzystne dla mnie byłby zakup teraz i odzyskanie VATu po planowym
    wznowieniu DG. Pytałem w biurze rachunkowym jednak szukam informacji w
    innych miejscach miedzy innymi na tej grupie.

    Bardzo dziękuje za odpowiedzi życzę wszystkim lepszego dnia od tego
    poprzedniego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-18 21:54:55
    Temat: Re: Zakup w czasie zawieszenia DG
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    **************************

    >+ Obecnie prowadzona DG jest zawieszona.
    >+ Moje pytanie to:
    >+ w jaki sposób odzyskać VAT ( czy jest to możliwe przyj[...]

    Wolniej bo nie nadążam :(
    NIE JESTEŚ płatnikiem VAT i chcesz go ODZYSKAĆ ??

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-09-19 21:14:56
    Od: "AZI54321" <A...@P...ONET.PL>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...

    > Wolniej bo nie nadążam :(
    > NIE JESTEŚ płatnikiem VAT i chcesz go ODZYSKAĆ ??
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Witam
    Dzięki Gotfryd za słuszną uwagę.
    Błąd z mojej strony, zabrakło dodatkowej informacji. Już wyjaśniam.
    Na dzień dzisiejszy nie jestem płatnikiem VAT, DG zawieszona do 31.12.2002
    Z dniem 01.01.2003 wznowienie DG i płatnik VAT.
    Mam nadzieję że teraz wszystko jest jaśniejsze.