  • 1. Data: 2007-01-08 11:53:25
    Temat: koszty porady?
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    Dzień dobry!

    Ile orientacyjnie może kosztować pełna porada prawna, jeśli chodzi o
    prawidłowe rozliczanie się z eksportu oprogramowania? Czy ktoś może mi
    polecić firmę w internecie, która może mi dać taką usługę?

    --
    dziękuję
    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-01-08 14:36:56
    Temat: Re: koszty porady?
    Od: "Annie" <s...@w...pl>

    Użytkownik "GrzegorzP" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawidłowe rozliczanie się z eksportu oprogramowania? Czy ktoś może mi
    > polecić firmę w internecie, która może mi dać taką usługę?

    Witam
    Może http://e-prawnik.pl ? (Menu po prawej stronie Pomoc prawna -> Zamów
    poradę )
    Nie wiem czy tego typu poradami też się zajmują ale zawsze można zadzwonić i
    zapytać.

    pozdrawiam
    Anna Róg

  • 3. Data: 2007-01-09 10:43:02
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Annie" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poradę )
    > Nie wiem czy tego typu poradami też się zajmują ale zawsze można zadzwonić

    Dziękuję za link-a. Sprawdzę ;-)
    pozdr
    Grzegorz