  • 1. Data: 2003-10-13 06:56:46
    Temat: koszty utworzenia
    Od: "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl>

    witam, czy może mi ktoś odświerzyć pamięć, koleżanka mnie zapytała czy
    zakładając spółkę zoo jest na pełnej rach., data rozpoczęcia działalności w
    akcie not jest na 15-10-2003 ale przed tym dniem musiała już zapłacić
    notariuszowi i w urzędzie za rejestrację VAT, czy te koszty ujmuję w
    księgach ?? czy poprostu je ponoszę i nikogo to nie obchodzi... aaa kapitał
    wpłacę też dopiero 15-10-2003

  • 2. Data: 2003-10-14 00:00:53
    Temat: Re: koszty utworzenia
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 13 października 2003 o godzinie (08:56:46) napisano:
    _> witam, czy może mi kto? od?wierzyć pamięć, koleżanka mnie zapytała czy
    _> zakładaj?c spółkę zoo jest na pełnej rach.,

    Jest, a raczej bedzie.

    _> data rozpoczęcia działalno?ci w
    _> akcie not jest na 15-10-2003

    W jakim celu i w jaki sposob w akcie notarialnym umowy spolki
    zawieraliscie date rozpoczecia dzialalnosci?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --