  • 1. Data: 2003-10-12 17:11:19
    Temat: Re: Re: KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Oct 2003, BEATA wrote:
    [...]
    >+ Możliwe, że to banał, ale nie jestem pewna.
    >+ Czy odsetki z lokowania (lokaty bankowe) środków zarobionych
    >+ przez tę firmę, również wprowadzam jako swój przychód
    >+ i opodatkowuję je podatkiem doch....?

    Tak. Inne przychody.
    wKF: nie łamiesz linii :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-13 10:00:24
    Temat: KPiR
    Od: BEATA <A...@A...GOV.PL>

    Czy w KPiR prowadzi się ewidencję wyciągów bankowych?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-10-13 11:36:27
    Temat: Re: KPiR
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    BEATA wrote:

    > Czy w KPiR prowadzi się ewidencję wyciągów bankowych?

    Niezbyt rozumiem pytanie.
    Jeśli chodzi ci o to jak wpisywać do KPIR prowizje i odsetki to są 3
    szkoły:
    1. bezpośrednio na podstawie wyciągu
    2. dowod wewnętrzny do każdego wyciągu
    3. dowód wewnętrzny zbiorczo do wyciągów z miesiąca

  • 4. Data: 2003-10-13 13:20:42
    Od: BEATA <A...@A...GOV.PL>

    > Niezbyt rozumiem pytanie.
    Dobrze zrozumiałeś. Dziękuję.
    Ale jeszcze mam jedną rozterkę ;-)

  • 5. Data: 2003-10-14 06:33:00
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    BEATA wrote:

    > Czy odsetki z lokowania (lokaty bankowe) środków zarobionych przez tę
    > firmę, również wprowadzam jako swój przychód i opodatkowuję je
    > podatkiem doch....?

    Jak rozumiem jest to DG osoby fizycznej. Jeśli jest to lokata na
    rachunku firmowym, to tak jest to przychód wpisywany w KPiR i
    opodatkowany w bieżącym roku wg skali 19/30/40. Możesz jednak wolne
    środki finansowe potraktować jako dochód przeznaczony do osobistego
    wykorzystania i zrobić lokatę na jakimś rachunku prywatnym nie
    firmowym. Wtedy odsetek nie doliczasz do przychodu firmy i jest podatek
    ryczałtowy 20% (w br).

  • 6. Data: 2003-10-14 09:31:56
    Temat: Re: Re: Re: KPiR
    Od: Beata <a...@a...gov.pl>