  • 1. Data: 2004-02-03 20:20:23
    Temat: koszty uzyskania
    Od: "KM" <k...@m...pl>

    W 2003 roku uzyskiwałem dochody z umowy o pracę - cały etat oraz z
    umów-zleceń od kilku innych firm.
    Które koszty uzyskania przychodu mi przysługują ?

    1.199 zł 52 gr (miesięcznie 99 zł 96 gr), jeżeli podatnik uzyskiwał
    przychody z jednego stosunku pracy,
    1.799 zł 37 gr, jeżeli podatnik uzyskiwał ww. przychody równocześnie od
    kilku zakładów pracy,

  • 2. Data: 2004-02-03 20:43:55
    Temat: Re: koszty uzyskania
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "KM" <k...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > przychody z jednego stosunku pracy,
    > 1.799 zł 37 gr, jeżeli podatnik uzyskiwał ww. przychody równocześnie od

    Umowę o pracę masz tylko jedną więc 1199.52.
    Umowy zlecenia wpisujesz w pit parę wierszy niżej i mają one swoje własne
    KUP w wysokości 20%.

  • 3. Data: 2004-02-03 21:06:36
    Od: "leoo" <l...@w...pl>

    W zezaniu rocznym Przychody jak i KUP z umowy o pracę wpisujesz w pozycjach
    45-49 deklaracji PIT 36 lub PIT 37 i jeżeli pracowałeś cały rok w miejscu
    swojego zamieszkania przysługują ci koszty max -1199,52 jeżeli poza miejscem
    zamieszkania max-1499,4 (Jeżeli pracodawca wypełnił poprawnie PIT 11 masz to
    w pozycji 35);
    natomiast Przychody i KUP między innymi z umów zleceń wpisujesz w pozycję
    53-57 deklaracji PIT 36 lub PIT 37, stanowią one 20% z (przychody -
    odprowadzone skł. społeczne) - i są wykazane w PIT 8B w pozycji 49.
    Reasumując twoje KUP sumują się j.w.
    Pzdr.