  • 1. Data: 2009-02-18 10:33:51
    Temat: [kprm] Nowe uprawnieniea UKS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.kprm.gov.pl/s.php?doc=1792

    Ktoś ma pomysł jaka jest granica rozszerzania uprawnień
    takim służbom? Bo w ten sposób to niedługo będziemy mieli
    podatkowe gestapo (jeśli już nie mamy)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-18 10:35:24
    Temat: Re: [kprm] Nowe uprawnieniea UKS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-02-2009 o 11:33:51 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.kprm.gov.pl/s.php?doc=1792
    >
    > Ktoś ma pomysł jaka jest granica rozszerzania uprawnień
    > takim służbom? Bo w ten sposób to niedługo będziemy mieli
    > podatkowe gestapo (jeśli już nie mamy)

    Zapomniałem dodać, że uczciwi nie mają się czego bać :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-18 13:41:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Ktoś ma pomysł jaka jest granica rozszerzania uprawnień
    > takim służbom?

    W warunkach kryzysu budzetowego? Nieograniczona :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-02-19 08:11:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

> [...]

    > Ktoś ma pomysł jaka jest granica rozszerzania uprawnień
    > takim służbom? Bo w ten sposób to niedługo będziemy mieli

    Jakiś wysyp bolszewii się dokonuje:

    http://www.rp.pl/artykul/4,265385_Inspekcja_nie_chce
    _scigac_za_prace_na_czarno.html

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-19 13:06:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałem dodać, że uczciwi nie mają się czego bać :-)

    juz było takich uczciwych kilku, którzy teraz nic nie mają oprócz tego, że sądy
    oczyściły ich z zarzutów ;(

  • 6. Data: 2009-02-20 08:43:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > juz było takich uczciwych kilku, którzy teraz nic nie mają oprócz tego, że
    > sądy oczyściły ich z zarzutów ;(

    Czyste serce to w końcu rzecz najcenniejsza. :D

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3870 (20090220) __________

    http://www.eset.com