  • 1. Data: 2005-03-11 09:42:56
    Temat: kraków właściwośc miejscowa US
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Czy znajdzie się dobra dusza, która powie mi pod który urząd skarbowy
    podlega ulica Os. Dywizjonu 303 w Krakowie?
    --
    gefragt

  • 2. Data: 2005-03-11 10:08:09
    Temat: Re: kraków właściwośc miejscowa US
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Czy znajdzie się dobra dusza, która powie mi pod który urząd skarbowy
    > podlega ulica Os. Dywizjonu 303 w Krakowie?

    pod urzad Krakow - Srodmiescie na Krowoderskich Zuchow 2

    j.

  • 3. Data: 2005-03-11 10:18:36
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/11/2005 11:08 AM, Użytkownik jacek napisał:

    > pod urzad Krakow - Srodmiescie na Krowoderskich Zuchow 2

    Ślicznie dziękuję :-)

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-03-11 10:19:56
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d0rpb2$qpp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy znajdzie się dobra dusza, która powie mi pod który urząd skarbowy
    > podlega ulica Os. Dywizjonu 303 w Krakowie?
    > --
    > gefragt

    Owa dobra duszyczka zagnieździła się w
    http://biznes.interia.pl/adr/us

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

    Znaleziony Urząd Skarbowy dla
    miejscowości: Kraków
    ulicy: Osiedle Dywizjonu 303

    U. Sk. Kraków-Śródmieście - U. Sk. Kraków-Śródmieście
    Krowoderskich Zuchów 2
    31-272 Kraków
    (0-12) 633-20-44

    _____________________________
    Bank obsługujący: NBP O/Okręgowy Kraków
    54101012700004172221000000 (PDOP)
    04101012700004172222000000 (VAT, akcyza)
    51101012700004172223000000 (PDOF)
    48101012700004172225000000 (DPJB)
    45101012700004172227000000 (Pozost. dochody)

    _____________________________
    Izba Skarbowa w Krakowie
    Wiślna 7
    31-007 Kraków
    woj. małopolskie
    (0-12) 429-52-22

  • 5. Data: 2005-03-11 10:47:04
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/11/2005 11:19 AM, Użytkownik Łukasz Kaliński napisał:

    > Owa dobra duszyczka zagnieździła się w
    > http://biznes.interia.pl/adr/us

    Fajne!!! Szkoda, że nie zapytałem wczoraj :-(
    ...fajne, jednakże jest pewne "ale" mianowicie jest taka ulica w moim
    mieście, która przekracza sobie granice właściwości urzędów, tym samym
    dwa jej końce należą do różnych US a ten fajny formularzyk tego nie
    pokazuje.

    --
    gefragt

  • 6. Data: 2005-03-11 11:52:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Mar 2005, du hast mich gefragt wrote:

    > + Czy znajdzie się dobra dusza, która powie mi pod który urząd skarbowy podlega
    > + ulica Os. Dywizjonu 303 w Krakowie?

    Hm... w ostateczności kosztem dwu-trzech telefonów wylosowanych
    prawidłowo stąd:
    http://mf.gov.pl/dokument.php?dzial=146&id=12232
    ...powinieneś trafić !

    --