  • 1. Data: 2004-02-19 07:23:24
    Temat: kredyt mieszkaniowy a odliczenie ?
    Od: "Leo" <i...@w...pl>

    Witam wszystkich i o pomoc proszę.

    W roku 2003 wziąłem kredyt hipoteczny w PKO BP za zakup mieszkania.
    Mieszkanie ma 11 lat, ale kupiłem je na rynku pierwotnym (na drodze
    przetargu, bezpośrednio od spółdzielni mieszkaniowej, faktury żadnej nie mam
    na to). Wszelkie wpłaty na konto spółdzielni były dokonywane pod tytułem "na
    wkład budowlany". Pomimo że mieszkanie nie jest nowe to zostało zakupione na
    rynku pierwotnym- czy moge więc odliczać odsetki od wziętego na ten cel
    kredytu?

    Krzysztof