  • 1. Data: 2004-02-18 23:41:55
    Temat: zawiadomienie z Urzędu Skarbowego o toczacym
    Od: o...@o...pl

    Czego dotyczyć może zawiadomienie z Urzędu Skarbowego informujące o toczacym
    sie postepowaniu egzekucyjnym z tytułu mandatu na podstawie ustawy z
    dn.17.VI.1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 1996 Nr 36
    poz 16; zm.Dz.U. 1992 nr 20 poz.78)?DZIĘKI.D.

  • 2. Data: 2004-02-19 00:46:18
    Temat: Re: zawiadomienie z Urzędu Skarbowego o toczacym
    Od: ala <w...@o...pl>

    > czy czasami nie zalegasz w opłacie za jakisz mandat ? - np za parkowanie lub nie
    opłaceniu obowiązkowych składek oc ?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-19 07:24:15
    Od: o...@o...pl

    lub nie opłaceniu obowiązkowych składek  oc ?
    > --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    nie posiadam samochodu i nim nie jezdzę - takie zawiadomienie znalazłam w
    drzwiach domu i nie mam pojęcia o co chodzi- zwłaszcza ze to z urzedu
    skarbowego- jedyne z czynm zalegam to z oplatami za przejazd bez biletu ale to
    sie chyba mandatem nie nazywa a ponadto dotychczas przychodzilo w innej formie
    i w kopercie itp.

  • 4. Data: 2004-02-19 08:06:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 o...@o...pl wrote:

    >+ > > czy czasami  nie zalegasz w opłacie za jakisz mandat ?
    [...]
    >+ nie posiadam samochodu i nim nie jezdzę

    Mandat to chyba można dostać nie tylko za przełażenie na
    czerwonym świetle, ale dajmy na to za brak opieki nad
    psem czy przeklinanie.
    No i nie można wykluczyć że ktoś podał twoje dane kiedy
    straż miejska lub policja go na jakimś takim posunięciu
    capnęła.
    Natomiast co mi się wydaje dziwne - to fakt że INNEGO
    zawiadomienia nie masz.
    Przejrzyj grupę .prawo na hasło "mandat" i tam uderz
    po informacje :)

    >+ - takie zawiadomienie znalazłam w
    >+ drzwiach domu i nie mam pojęcia o co chodzi- zwłaszcza ze to z urzedu
    >+ skarbowego

    O ile wiem właśnie na .prawo sprawa możliwości ściągania niektórych
    "długów" (za mandaty właśnie) przez US była wałkowana.

    >+ - jedyne z czynm zalegam to z oplatami za przejazd bez biletu ale to
    >+ sie chyba mandatem nie nazywa

    Nie nazywa.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-02-19 09:27:12
    Od: o...@o...pl

> [...]
    >
    > O ile wiem właśnie na .prawo sprawa możliwości ściągania niektórych
    > "długów" (za mandaty właśnie) przez US była wałkowana.

    dzięki bardzo, ol

  • 6. Data: 2004-02-19 12:58:51
    Od: "Monika" <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.invalid>

    Ja dostałam kiedyś podobne ale miałam sie zgłosić w charakterze sprawcy
    wykroczenia skarbowego w celu ukarania mandatem. Jak się okazało kiedyś tam
    spóźniłam się z zaliczką na podatek dochodowy od pracowników PIT4.
    Zastanów się czy nie spaźniałaś się z podatkami.
    MonikaM