  • 1. Data: 2002-03-31 23:17:40
    Temat: krus
    Od: "Beata" <m...@i...pl>

    właściciel firmy jest ubezpieczony w KRUS-ie. Czy w tej sytuacji powinnam
    naliczać w deklaracji ZUS tylko ubezpieczenie zdrowotne ?

  • 2. Data: 2002-04-01 19:09:38
    Temat: Re: krus
    Od: "Beata" <m...@i...pl>

    Ponieważ zdążyłam już wyszperać w zasobach internetu odpowiedź na swoje
    pytanie , przedstawiam odpowiedź poniżej gdyby ktoś miał podobny problem.

    Pozdrawiam

    Dla osób prowadzących pozarolniczą działalność, będących równocześnie
    rolnikami, podlegających ubezpieczeniu społecznemu rolników, ustawa z dnia
    13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. nr 137,
    poz. 887 z późn. zm.) nie wprowadza obowiązku ubezpieczeń społecznych z
    tytułu prowadzenia działalności. Nie daje również prawa do tych ubezpieczeń
    za zasadzie dobrowolności.

  • 3. Data: 2002-04-02 09:06:40
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    nie, krusowcy nie płacą już żadnych skałdek do zus
    justyna