1. Data: 2005-01-26 12:16:45
Temat:krwiodawstwo - odliczenia
Od:"michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Czy w tym roku mozna odliczyc oddana honorowo krew? Moze zna ktos
przeliczniki?

pozdrawiam
michal

2. Data: 2005-01-26 21:39:44
Temat:Re: krwiodawstwo - odliczenia
Od:hgfh <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
> Czesc
> Czy w tym roku mozna odliczyc oddana honorowo krew? Moze zna ktos
> przeliczniki?
>
> pozdrawiam
> michal

w Centrum Krwodastwa daja zasiwadczenie i tam sa przeliczniki. Z tego co
zauwazylam tak samo jak w tamtym roku. Mozna dalej odliczyc

3. Data: 2005-01-28 11:36:03
Od:"HASAN_SAS" <b...@N...nasz.walbrzych.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Centrum Krwodastwa daja zasiwadczenie i tam sa przeliczniki. Z tego co
> zauwazylam tak samo jak w tamtym roku. Mozna dalej odliczyc

wlasnie dzwonilem do punktu krwiodawstwa i powiedzieli, ze juz nie ma
odliczen w tym roku :(