  • 1. Data: 2003-02-07 11:03:00
    Temat: ksiega przych-rozch, komputer
    Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów

    Mam takie pytania.
    Mam stary komputer i chce go wciagnac na firme, wiem ze musze to zapisac w
    ewidencji srodków trwalych, ale jak to powinno wygladac i wiem ze moge
    wpuscic to w koszty, czy teraz potrzebuje to zapisac jakos w ksiedze
    przychodów rozchodów jako koszty, jesli tak to jak, oraz drugie pytanie wiem
    ze w ksiedze nie wpisuje sie faktur zwiazanych z paliwem, w zwiazku z tym
    jak powinniem zapisac ten fakt jako sume calosciowa, czy cos takiego?
    Ostatnie pytanie dotyczy ZUS-u co powinno sie tam znalezc to znaczy w
    ksiedze ze skladek odprowadzanych do ZUS-u, wiem ze chyba zdrowotnego sie
    nie wpisuje, ale czy na pewno?

    Prosze o pomoc, bede bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Marek Gazda

  • 2. Data: 2003-02-07 11:13:06
    Temat: Re: ksiega przych-rozch, komputer
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marek Gazda napisał:
> [...]
    > Ostatnie pytanie dotyczy ZUS-u co powinno sie tam znalezc to znaczy w
    > ksiedze ze skladek odprowadzanych do ZUS-u, wiem ze chyba zdrowotnego sie

    Kochanieńki, napisz to jeszcze raz, podziel na zdania i akapity, pisz
    pełnymi zdaniami z orzeczeniami, bo jak czytałam to zabrakło mi oddechu
    :-)))
    Bo na niechlujne pytania dostaje sie niechlujne odpowiedzi... albo wcale.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-07 11:59:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Ostatnie pytanie dotyczy ZUS-u co powinno sie tam znalezc to znaczy w
    > ksiedze ze skladek odprowadzanych do ZUS-u, wiem ze chyba zdrowotnego sie

    No to ja dam ta niechlujna...

    mylisz sie....

    Boguslaw