  • 1. Data: 2003-06-22 23:27:16
    Temat: ksiegowosc stowarzyszenia
    Od: "Pawel" <s...@b...net>

    Witam serdecznie

    Jaka najprostsza ksiegowosc moze prowadzic stowarzyszenie o osobowosci
    prawnej nie prowadzace DG, utrzymujace sie jedynie ze skladek czlonkowskich
    ?

    Czy musi to byc pelna ksiegowosc czy moze byc cos prostszego?

    Jaka ustawa to reguluje ?

    Pozdrawiam

    Pawel

  • 2. Data: 2003-06-26 06:55:02
    Temat: Re: ksiegowosc stowarzyszenia
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@o...waw.pl>

> [...]
    czlonkowskich
    > ?
    > Czy musi to byc pelna ksiegowosc czy moze byc cos prostszego?

    Niestety musze Cie zmartwic - zawsze pelna ksiegowosc - Ustawa o
    Rachunkowosci

    > Jaka ustawa to reguluje ?

    Ustawa o Rachunkowosci
    Podatek Dochodowy od osob Prawnych,

    ale jest niewielkie uproszczenie w rachunkowosci stowarzyszeń: przeczytaj:
    Rozporządzenie Ministra Finansów z 15.11.2001 w "sprawie szczególnych zasad
    rachunkowosci dla niektórych jednostek niebędących spółkami handlowymi,
    nieprowadzącymi działalności gospodarczej"
    Dz.U. 2001.137.1539

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-06-26 09:00:48
    Od: "Pawel" <s...@b...net>

    > Niestety musze Cie zmartwic - zawsze pelna ksiegowosc - Ustawa o
    > Rachunkowosci

    smutne mi wiesci przyniosisz, no ale dziekuje :-)

  • 4. Data: 2003-06-26 20:51:00
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Pawel" <s...@b...net> napisal <bdeco1$c9f$1@news.lublin.pl>:

    >smutne mi wiesci przyniosisz, no ale dziekuje :-)

    ale bilans i rach. zysków i strat b. uproszczony (na pocieszenie)

    Pozdr

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl