  • 1. Data: 2003-06-22 20:58:11
    Temat: dekl. VAT-7 - odliczenie ulgi na zakup kasy fisk.?
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

    Ma ktos moze wypelniona taka deklaracje zeby mi podeslac skan?
    mam maly problem w ktorych pozycjach deklaracji wykazac ta ulge, a
    objasnienia z www.mf.gov.pl jest dla mnie co-nieco niejasne.

    w objasnieniach jest napisane ze odliczen z tyt. zakupu kas dokonujemy w
    poz 51 lub 55 w zaleznosci od tego czy jest nadwyzka naleznego nad
    naliczonym czy nie.
    A w samej deklaracji jest poz. 58 " Kwota wydatkowana na zakup kas" nio
    i mam problem.
    bede wdzieczny za pomoc
    pozdr
    bubbbciiiuuu