  • 1. Data: 2002-10-21 12:00:44
    Temat: ksiegowosc wspolnoty mieszkaniowej
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy zarzadca wspolnoty mieszkaniowej, nie majacy uprawnien do uslugowego
    prowadzenia ksiag rachunkowych, moze samodzielnie poprowadzic ksiegowosc
    wspolnoty?
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-10-21 17:15:56
    Temat: Re: ksiegowosc wspolnoty mieszkaniowej
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy zarzadca wspolnoty mieszkaniowej, nie majacy uprawnien do uslugowego
    > prowadzenia ksiag rachunkowych, moze samodzielnie poprowadzic ksiegowosc

    Witaj,
    może. Przecież nie świadczy usług. Ale ja skłaniałbym się ku zatrudnieniu
    osoby kompetentnej.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-11-11 19:09:16
    Od: "666" <j...@o...pl>

    We wspólnocie jest obowiązek prowadzenia tzw. ewidencji pozaksiegowej.
    JaC