  • 1. Data: 2003-04-25 17:22:51
    Temat: kup od przeniesienia praw autorskich
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    prowdze DG jako osoba fizyczna i mam podpisana umowe o swiadczenie uslug.
    Jako skladnik wynagrodzenia mam( wyodrebniony element na fakturze, ktora
    wystawiam): wynagrodzenie z tytulu przniesienia wszystkich autorskich praw
    majatkowych, wraz z prawem do udzielenia zezwolenia na wykonywanie praw
    pokrewnych....... Czy w zwiazku z tym moge naliczyc od tego koszy KUP w
    wysokosci 50%, czy tez dotyczy to tylko osob fizycznych nie prowadzacych DG?
    Jesli dotyczy, to bardzo prosilabym o podanie zrodla, mowie tu o ustawie lub
    rozporzadzenia ministrow, lub cokolwiek co wskazuje ze istnieje prawnie taka
    mozliwosc.

    Pozdrawiam
    Baska