  • 1. Data: 2002-03-20 00:27:06
    Temat: kupno samochodu za granica
    Od: "miq" <m...@k...pl>

    Witam!

    Chcialbym kupic nowy samochod w Niemczech poniewaz w Polsce nie mozna
    dostac takich modeli. Prosze o informacje lub link jakie podatki/koszty
    trzeba dodatkowo poniesc chcac kupic nowy samochod za granica.

    Samochod ma silnik >2000cm3, a ja jestem osoba fizyczna...
    Jesli to potrzebne to zalozmy ze samochod kosztuje 20000 euro wraz
    niemieckim 16% Mehrwehrsteue... Czyli o ile wiem dla Polakow ten
    samochod jeszcze przed granica kosztuje ok. 61000zl... Co dalej?

    Dzieki za odpowiedz :)))

    Pozdrowienia,
    miq