  • 1. Data: 2002-07-21 14:28:41
    Temat: Kasa mieszkaniowa - wpłaty incydentalne
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    mam założoną, jeszcze w zeszłym roku, kasę mieszkaniową.
    Co miesiąc wpłacam do niej 1000zł.
    Mój bank umożliwia coś takiego jak "wpłaty incydentalne". Czy takie
    wpłaty można tez sobie odliczyć na PIT-cie ?
    Bo tam jest jedynie sformułowanie o systematycznym oszczędzaniu w kasie
    mieszkaniowej.

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 2. Data: 2002-07-21 22:21:41
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa - wpłaty incydentalne
    Od: "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl>

    niestety nie (pekaosa).

    lepiej jest zmienić aneks aby przez jakiś okres czasu wpłacać więcej a potem
    zmniejszyć. Oczywiście % zwiększenia to max 1,.5 raza.

    w sumie sprawdź w necie dokładnie - ja mam już to za sobą (ten koszmar)

  • 3. Data: 2002-07-22 06:27:08
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    Użytkownik "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmniejszyć. Oczywiście % zwiększenia to max 1,.5 raza.
    >
    > w sumie sprawdź w necie dokładnie - ja mam już to za sobą (ten koszmar)

    Niestety zwiększenie wpłacanej sumy teraz tzn. po 31.12.2001 nie daje
    możliwości odliczenia podniesionej kwoty, tzn., że US uznaje tylko aneksy
    przed tą datą.

    A że się jeszcze tak zapytam.
    Jak poszło Ci z przyznaniem kredytu?

    Robert

  • 4. Data: 2002-07-22 07:16:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmniejszyć. Oczywiście % zwiększenia to max 1,.5 raza.
    >
    > w sumie sprawdź w necie dokładnie - ja mam już to za sobą (ten koszmar)

    No właśnie o to chodzi. W ustawie nie ma nic o wpłatach incydentalnych.
    Jest tylko mowa o kwocie wpłaconej do kasy.
    A manewr taki jak Ty chciałem zrobić, tyle że w BSK nie można zmniejszać
    kwoty stałych wpłat.

    I co z tym fantem zrobić ?

    KJ

  • 5. Data: 2002-07-22 08:01:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 22 Jul 2002 08:27:08 +0200, "Robert Kilimnik"
    <R...@t...com.pl> zakodował:

    >Niestety zwiększenie wpłacanej sumy teraz tzn. po 31.12.2001 nie daje
    >możliwości odliczenia podniesionej kwoty, tzn., że US uznaje tylko aneksy
    >przed tą datą.

    Skąd taka rewelacja? Jak dotąd znam jedynie paragryfy pozbawiające
    możliwości odliczania w okresie przedłużonym aneksem po 31.12.2001.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-07-22 15:10:07
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    > Niestety zwiększenie wpłacanej sumy teraz tzn. po 31.12.2001 nie daje
    > możliwości odliczenia podniesionej kwoty, tzn., że US uznaje tylko aneksy
    > przed tą datą.

    Bzdura!!!!!!!!

    Poczytaj sobie dokładnie dziennik ustaw....

    Albo nawet artykuł w Rzeczpospolitej...

  • 7. Data: 2002-07-23 07:35:38
    Od: "Dariusz Buba" <d...@s...pl>

    > Albo nawet artykuł w Rzeczpospolitej...

    Czy moglbys podac jaki artykul i gdzie go mozna znalezc w sieci

    Darek