  • 1. Data: 2002-04-23 10:22:23
    Temat: likwidacja dzialalnosci ?
    Od: "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl>

    Czy mogę złożyć w pierwszej kolejności wnioski w ZUS, dotyczące likwidacji
    działalności czyli ZWUA I ZWPA, żeby nie opłacać składki na ubezpieczenie
    zdrowotne od DG? ( tylko ub. zdr. bo mam stosunek pracy) Czy najpierw muszę
    odwiedzić inne urzędy czyli gminę, US... Chwilowo nie mogę biegać po
    urzędach - jestem chora długoterminowo - czy przejdzie taki manewr w ZUS?
    Jestem zielona w tych kwestiach proszę więc o pomoc! Renia