  • 1. Data: 2002-07-08 12:48:16
    Temat: mBiznes konto - sniety rekin?
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl>

    Witam,

    Pytanie do uzytkowników konta w mBanku - mBiznes. Bank deklarowal (i nadal
    na ich stronie jest umieszczona informacja) ze przelewy do ZUS przez
    internet bedzie mozna wykonywac w pierwszej polowie roku 2002. Jest 8 VII i
    wg mnie jest juz druga polowa roku a jak przelewow przez internet nie mozna
    bylo definiowac tak nie mozna nadal. Czy ktos dowiadywal sie ktora polowe
    roku mBank uwaza za pierwsza :))) ?? Bo nieumieszczenie na stronie
    jakichkolwiek wyjasnien dotyczacych tej sprawy i niezmienienie informacji co
    do terminu graniczy z bezczelnoscia i totalnym ignorowaniem klientow.
    Zaczynam zalowac ze zalozylem tam konto.
    Co wy na to ?
    Rafal

  • 2. Data: 2002-07-08 12:57:26
    Temat: Re: mBiznes konto - sniety rekin?
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

> [...]
    > do terminu graniczy z bezczelnoscia i totalnym ignorowaniem klientow.
    > Zaczynam zalowac ze zalozylem tam konto.

    A ja na to: skieruj swoje pytania do mbanku

  • 3. Data: 2002-07-08 12:58:21
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> wrote in message

    > A ja na to: skieruj swoje pytania do mbanku

    A ja na to: skieruj swoje pytania na pl.biznes.banki

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 4. Data: 2002-07-09 07:56:33
    Od: "Janusz B." <j...@p...wp.pl>

    "Rafal K" <y...@w...pl> wrote in message news:agc1n2$ed5
    > bylo definiowac tak nie mozna nadal. Czy ktos dowiadywal sie ktora polowe
    > roku mBank uwaza za pierwsza :))) ?? Bo nieumieszczenie na

    a ja na to:
    jest forum mBanku - tam znajdziesz odpowiedz na to pytanie.

    Ale, zeby Ci ulatwic:
    pierwsza polowa 2002 roku, to wg. mBanku druga polowa lipca :)

    Janusz