  • 1. Data: 2002-01-30 16:37:11
    Temat: majac dzialalnosc sprzedaje uslugi firmie, w ktorej jestem na etacie
    Od: "Dzejk" <3...@p...com>

    mamy maly sporek!

    w jakiej ustawie jest zapisane, ze nie mozna sprzedawac uslug firmie w
    ktorej sie pracuje na etacie?

    chyba wygram!
    dzejk

  • 2. Data: 2002-02-03 09:29:27
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Dzejk" <3...@p...com> napisał w wiadomości
    > mamy maly sporek!
    >
    > w jakiej ustawie jest zapisane, ze nie mozna sprzedawac uslug firmie w
    > ktorej sie pracuje na etacie?

    Nie znam. Mój wspólnik pracuje w firmie, której sprzedajemy usługi i jest
    OK.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 3. Data: 2002-02-03 19:47:29
    Od: "dosia,w" <d...@w...pl>

    Jak już będziesz wiedział jak jest to daj znać bo ten temat mnie interesuje.

  • 4. Data: 2002-02-04 05:52:03
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Feb 2002, XYZ wrote:

> [...]
    >+
    >+ Nie znam. Mój wspólnik pracuje w firmie, której sprzedajemy usługi i jest

    Jest taki zakaz, ale dotyczy *tylko* ryczałtowców (nie mylić
    z VATem). "Zasady ogólne" (KPiR) mogą. Wygląda na uzasadnione:
    "współpraca" PK lub KPiR z ryczałtowcem dawałaby okazję do
    "utopienia" kosztów w jednej działalności i brania 100% zysku
    na małym podatku z drugiej.
    Polecam ustawę o pod. zryczałtowanych:
    USTAWA z dnia 20 listopada 1998 r. O ZRYCZAŁTOWANYM PODATKU DOCHODOWYM
    OD NIEKTÓRYCH PRZYCHODÓW OSIĄGANYCH PRZEZ OSOBY FIZYCZNE
    - leży np. na hoga.pl

    >+ Pozdrawiam
    >+ Kuba

    Wzajemne - Gotfryd

  • 5. Data: 2002-02-04 08:50:07
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 30 Jan 2002 17:37:11 +0100, "Dzejk" <3...@p...com>
    wrote:

    >mamy maly sporek!
    >
    >w jakiej ustawie jest zapisane, ze nie mozna sprzedawac uslug firmie w
    >ktorej sie pracuje na etacie?

    W kodeksie pracy, a właściwie w jego interpretacjach. Świadczenie
    usług na rzecz firmy w której jest się zatrudnionym, które wchodzą w
    zakres obowiązków pracowniczych traktuje się jak zatrudnienie.
    Można świadczyć usługi inne niż czynności wchodzące w zakres
    obowiązków pracownika.

    Sławomir Dąbrowski