  • 1. Data: 2002-01-30 14:05:56
    Temat: Malutkie pytanko.......
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    Witam Wszystkich po raz pierwszy !!

    Mam małe pytanie do szanownych grupowiczów.
    Czy przy sprowadzaniu auta z zagranicy trzeba uiszczać akcyzę i vat na
    granicy a jeśli nie to ile czasu jest na uiszczenie tych opłat?

    Pozdrowienia
    krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-31 08:19:50
    Temat: Re: Malutkie pytanko.......
    Od: "leszek" <l...@h...pl>

    Użytkownik "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrowienia
    > krzysiek
    >
    >Na granicy robisz przekazowke do urzedu celnego w twoim miescie i w
    terminie podanym na SAD-ie zglaszasz sie do odprawy celnej w wyznaczonym do
    tego UC na twoim terenie. Po ostatnim ograniczeniu liczbu UC uprawnionych do
    odprawy celnej samochodow podobne koleki sa na miesiac czasu. Mimo to nie
    zapomnij zarejestrowac swojego wniosku w UC w okreslonym termnie. W
    przeciwnym wypadku policza ci karne za niezgloszenie sie do odprawy celnej w
    terminie. Jak juz sie zarejestrujesz (w UC musza poswiadczyc Ci na SAD w
    jakim terminie sie zglosiles) to mozesz spokojnie czekac w spolecznej
    kolejce do odprawy celnej. Zycze sukcesow.
    TZ

  • 3. Data: 2002-01-31 11:02:07
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Przepraszam ze pytam w tym watku ale przy okazji:

    Czy mozna wjechac do Polski samochodem na obcych rejstracjach?
    Jakie dokumenty przy zakupie samochodu trzeba otrzymac (brif, i chyba umowe
    kupna/sprzedazy)?