  • 1. Data: 2002-01-30 16:59:18
    Temat: Re: Ale mam przesrane
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    norbert napisał(a) w wiadomości: ...
    >Mam DG i jestem watmanem.
    >Cos mi nie pasowalo w wyciagach z banku i okazalo sie
    >ze za wrzesien zaplacilem dwa razy wat a nie tak jak byc powinno
    >podatek za ryczalt i vat. Wplacilem na konto vat
    >dwa razy po 3850 a powinieniem wat 3850 a ryczaltu 3900.
    >I tak sie zastanawiam czy juz spadac do Biliwii
    >czy jeszcze troche zostac.
    >A czasu zostalo malo oj malo.
    >Norbert
    >
    >Myśle że z tą Bliwią możesz jeszcze poczekać.Może wystarczy napisać pismo
    do US z prośbą o przeksięgownie dwukrotnej zapłaty
    Vat na poczet ryczałtu. Jeśli to wynikało z przelewu np.konto było złe ale w
    treści wynikało że dotyczy to ryczałtu to u mnie sam Urząd przeksięgował i
    tylko mnie o tym informował.Gdyby ci przeksięgowali
    to wtedy dopłaciłbyś tylko różnice i ewentualnie odsetki
    Jolka

  • 2. Data: 2002-01-30 16:59:24
    Temat: Ale mam przesrane
    Od: "norbert" <n...@k...net.pl>

    Mam DG i jestem watmanem.

  • 3. Data: 2002-01-30 18:34:44
    Od: "norbert" <n...@k...net.pl>

    dzieki
    Oczywiscie do US musze jutro pojsc
    niestety :((((((
    Jutro odpisze jak bylo
    W razie czego przysle maila z Boliwii
    BYlem tam dawno temu to taki piekny kraj
    Ze tez nie zostalem
    Norbert

  • 4. Data: 2002-01-30 18:49:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Jan 2002 17:59:24 +0100, w <a3985d$4jv$1@news.tpi.pl>,
    "norbert" <n...@k...net.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dwa razy po 3850 a powinieniem wat 3850 a ryczaltu 3900.
    > I tak sie zastanawiam czy juz spadac do Biliwii

    No i w czym problem? Napisz pismo, żeby przeksięgowali.

  • 5. Data: 2002-01-30 21:06:12
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "norbert" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie do US musze jutro pojsc

    Zależy jak będziesz miły i na kogo trafisz. Weź "kawę" dla Pani(i forsę na
    dopłaty)
    Upewnij się, że Pan(i) wszystko zrobi, aby Cię po latach nie ścigali.

    To raptem parę miesięcy i sam się zgłaszasz. Jak Pani nie wkurwisz to Cię
    załatwi pozytywnie

  • 6. Data: 2002-01-31 02:12:03
    Od: "Cichy" <c...@s...pl>

    "norbert" <n...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > dwa razy po 3850 a powinieniem wat 3850 a ryczaltu 3900.
    > I tak sie zastanawiam czy juz spadac do Biliwii

    Dlaczego od razu wpadasz w panikę. Idź do US i wyjaśnij, a najlepiej
    napisz wyjaśnienie i poproś o przeksięgowanie (pisząc załącz kopie
    deklaracji).

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki

  • 7. Data: 2002-01-31 11:39:14
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Do mnie sami napisali ze sie pomylilem i sami przekierowali tam gdzie
    trzeba.
    Ale jak to w Polsce urzad urzedowi nierówny.

  • 8. Data: 2002-01-31 15:22:03
    Od: "norbert" <n...@k...net.pl>

    No
    wiec mam to juz za soba.
    Jak kiedys nie doplacilem cztery zl to od razu dzwonili
    Ale jak prawie cztery tysiace nadmiarowe lezaly na Vacie w dodatku z
    dopiskiem
    vat za sierpien to nikt nie dzwonil.>
    Lezaly piec miesiecy.
    I wiedzialy panie ze zaplacilem dwa razy .
    Napisalem podanie zeby przeksiegowac ta kase na ryczalt
    i pani nawet sama policzyla odsetki.
    Na vacie pani zaproponowala zebym sobie ten vat odliczyl od nastepnych m-cy.
    Ale poprosilem o przeksiegowanie na ryczalt.
    Moze nie mieliby na te zwroty.
    Generalnie to jestem zadowolony
    panie byly mile i pomogly.
    Ale co ciekawe DG prowadze lat szesc i widze coraz mniejsze kolejki
    a wlasciwie ich brak.
    Jak juz spotykam kogokolwiek w pokoiku US to przewaznie pyta o mozliwosc
    zamkniecia DG.
    No wiec chyba za ciekawie to nie jest.
    Cala impreza kosztowala niewielkie odsetki ktore z ulga zaplacilem.
    no i to piwo wypite z zalu wczoraj i radosci dzisiaj.
    Pozdrowka
    Norbert