  • 1. Data: 2002-08-19 14:39:25
    Temat: małą księgowość poprowadzę
    Od: "Elka" <e...@k...net.pl>

    Małą księgowość poprowadzę ręcznie lub w komputerze:
    -książka przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów (dotyczy
    ryczłtowców),
    - rejestry VAT,
    - kadry i płace,
    - rozliczenia podatków i ZUS.
    Mam doświadczenie w księgowości -6 lat.
    Bardzo dobrze znam programy w środowisku Windows, pracowałam na programach w
    DOS: SUBIEKT i MAGRES.Szybko poznaje nowe oprogramowania.
    Posiadam własny samochód, telefon i komputer.

    Pilnie poszukuję pracy.
    Tel. kontakt. 0504 72 78 46 lub 44 33 432

  • 2. Data: 2002-08-19 15:37:45
    Temat: Re: małą księgowość poprowadzę
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Pilnie poszukuję pracy.
    > Tel. kontakt. 0504 72 78 46 lub 44 33 432

    Ma Pani DG z odpowiednimi uprawnieniami do tego typu dzialalnosci ?

    AndY

  • 3. Data: 2002-08-19 15:41:07
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Ma Pani DG z odpowiednimi uprawnieniami do tego typu dzialalnosci ?

    Odrazu wyjasnie czmu pytam :))
    Bo podaje Pani w sumie w miare dokldany kontakt na siebie a czy tak naprawde
    nie jest karalne zarabianie w ten sposob wogole nie majac firmy ? Albo
    robiac to bez odpowiednich pozwolen od ministra itp ?

    A czy wogole mozna zalozyc firme jakas tam i np wystawiac fakture na usluge
    informatyczna a robic ksiegowosc innej firmie ?
    Gdyby policja czy US czy jeszcze cos innego zlapalo na goracym uczynku
    (podstawiona osoba ) ze chcial ktos wystawi fakture za to czego nie zrobil
    tylko za cos innego to czy jest to przestepstwo ??

    hmmm,,,

    AndY

  • 4. Data: 2002-08-19 16:23:23
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Elka <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajqvec$7e1$...@n...lublin.pl...
    > Małą księgowość poprowadzę ręcznie lub w komputerze:
    > -książka przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów (dotyczy
> [...]

    Delikatnie przypominam, że od prawie pięciu lat obowiązuje Ustaw o
    doradztwie podatkowym regulująca kwestie prowadzenia tego rodzaju usług.
    Mariusz

  • 5. Data: 2002-08-19 20:48:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Aug 2002, AndY wrote:

> [...]
    >+ nie jest karalne zarabianie w ten sposob wogole nie majac firmy ?

    Pozwól że się przyczepię :)
    Otóż polskie prawo zna takie coś jak "nazwy zarezerwowane": przykładowo
    jak firma nazywa się "hotel" to musi spełnić ileś-tam wymagań i nie
    ma przebacz (w odróżnieniu od np. noclegowni :)).
    Jednym z takich słów jest "praca",
    <offtopics> jak ktoś zresztą zauważał :)
    traktowana (jako nazwa) równie nielogicznie jak np. pojęcie
    "serwera" w X-Windows :) (tj. "dający pracę" to ktoś kto ową
    pracę.... kupuje :))<\offtopics>.
    "Praca" jako "pracobiorca" jest zdecydowanie wobec DG
    zbiorem rozłącznym ! *Ustawowo* !!
    Elka dość wyraźnie pisze że szuka *pracy* - a do wykonywania
    paru zawodów jako *pracownik* potrzebne jest AFAIK głównie
    dobre samopoczucie pracodawcy :) - ani uprawnienia ani DG
    nie są do tego potrzebne...
    Dla porządku przypomnę że KP przewiduje umowę na "wykonanie
    pracy" jak i nie wyklucza 1/100 etatu. Parę rzeczy da się
    tak upchnąć, IMHO.
    A ty i Mariusz (eland) zaraz z sugestiami... ;)

    [...]
    >+ Gdyby policja czy US czy jeszcze cos innego zlapalo na goracym uczynku
    >+ (podstawiona osoba ) ze chcial ktos wystawi fakture za to czego nie zrobil
    >+ tylko za cos innego to czy jest to przestepstwo ??

    W przypadku o którym piszesz - pewnie sankcje "za wykonywanie bez
    koncesji" dałoby się wyciągnąc. Co uniewinnienia przez sąd ze
    względu na "małą szkodliwość" nie wyklucza :)
    (*o ile* prowadzone było fachowo i nikomu szkody nie zrobiło
    - to IMO ":)" jest uzasadnione !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-08-21 20:59:55
    Od: "n...@w...pl" <n...@5...pl>

    Użytkownik "Elka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Posiadam własny samochód, telefon i komputer.
    >
    > Pilnie poszukuję pracy.
    > Tel. kontakt. 0504 72 78 46 lub 44 33 432

    Czytałaś wcześniejsze posty? I co Ty na to?
    Tak publicznie zgłaszać ofertę prowadzenia? A wiesz na co się narażasz? No -
    chyba, że masz stosowne uprawnienia.
    Wiez w co się pakujesz? Rozumiem - potrzeba gotówki. Ale za taką cenę?
    Pozdrawiam.

    PS.
    Pomyśl o tym co piszesz.

  • 7. Data: 2002-08-21 21:24:59
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    No -
    > chyba, że masz stosowne uprawnienia.
    > Wiez w co się pakujesz? Rozumiem - potrzeba gotówki. Ale za taką cenę?

    IMO nieuczciwą konkurencję należy tępić wszelkimi dostępnymi sposobami.
    Ale w tym wypadku raczej oskarżałbym autorkę tylko o spam i zaśmiecanie
    grupy -> polecam lekturę postu Gotfryda Smolika (dwa posty wyżej).

    Pozdrawiam
    ---
    ChrisS
    Krzysztof Sudoł
    (uczciwa :-D konkurencja )

  • 8. Data: 2002-08-22 06:03:41

    Witaj,
    akurat nie to miałem na myśli (konkurencja), lecz chciałbym Ją przestrzec
    przed narobieniem sobie kłopotów. Nic ponad to.

    Pozdrawiam.