  • 1. Data: 2005-03-23 16:10:18
    Temat: mała księgowość rzeczpospolitej
    Od: "M." <k...@i...pl>

    Witam,

    czy ktoś z Was używa tego programu przy prowadzeniu działalności?
    Jeśli tak czy mógłby pomóc mi zdefiniować konta księgowe, a dokładnie
    rejestr Vat?

    Pozdrawiam serdecznie
    Marzena

  • 2. Data: 2005-03-23 17:28:18
    Temat: Re: mała księgowość rzeczpospolitej
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "M." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy ktoś z Was używa tego programu przy prowadzeniu działalności?
    > Jeśli tak czy mógłby pomóc mi zdefiniować konta księgowe, a dokładnie
    > rejestr Vat?

    najprościej podporządkuj sobie konta pod deklarację VAT 7

    --
    == opix ==

  • 3. Data: 2005-03-23 21:50:44
    Od: "Marko_Polo" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > czy ktoś z Was używa tego programu przy prowadzeniu działalności?
    > Jeśli tak czy mógłby pomóc mi zdefiniować konta księgowe, a dokładnie

    ja swego czasu pracowałem w biurze rachunkowym i z tamtego okresu zostały mi
    pewne nawyki, przyzwyczajenia itp. teraz prowadze własną działalność i
    urzywam tego programu.
    konta mam mniej więcej podporządkowane do książki. każdy ma swoje sposoby.
    muszisz znaleść taki sposób aby tobie się najłatwiej księgowało.
    pozdrawiam
    wrazidło marcin

  • 4. Data: 2005-03-29 11:27:28
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d1s4mu$58e$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "M." <k...@i...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > czy ktoś z Was używa tego programu przy prowadzeniu działalności?
    > Jeśli tak czy mógłby pomóc mi zdefiniować konta księgowe, a dokładnie
    > rejestr Vat?

    Trudno będzie, bo wróżenie kosztuje...
    Ja na przykład mam bodaj 4 (z pamięci, bo sprawdzić mogę dopiero w domu)
    - kupno, sprzedaż, zakup środka trwałego i paliwo. Reszta to konta "bez
    rejestru VAT". Ale to jest jeden z prostszych przypadków.

    --
    pozdrawiam
    Jarek