  • 11. Data: 2005-10-19 12:10:46
    Temat: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Od: MagdaSW<m...@g...pl>

    Przede wszystkim przepraszam za pomyłkę i napisałam nie na tą grupę. Skoro
    jednak znalazły się osoby, które w jakiś sposób chcą pomóc to odpowiem. I przede
    wszystkim dziękuję.
    Stowarzyszenie już zostało założone i nawet mieliśmy ponoć dobrego prawnika.
    Dobrego, jak się okazały bo był prawnikiem naszym, ale i tej drugiej strony -
    wierzycieli TBSu. Koszmar.

    Przyłącza należą do TBSu. I generalnie dogadaliśmy się z dostawcami mediów, ale
    płacenie na ponad 6 różnych rachunków to dla niektórych ludzi wydatek ale i
    obawy co do rozliczeń i porządku.

    Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2005-10-27 17:16:58
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0510181009270.3344@athlon>,

    > Pytanie czyje są np. instalacje w bloku.
    > Mam na myśli odcinki od przyłącza do mieszkania.

    TBS. Odcinki w mieszkaniu też.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.