  • 1. Data: 2004-03-09 08:22:02
    Temat: może ot - jakie są warunki prowadzenia kasy?
    Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl>

    Chodzi mi o szczególne wytyczne ustalone odgórnie, jakieś rozporządzenia,
    ustawy itp.
    Mamy kasę w pracy na piętrze, szef chce przeprowadzić remont i przenieść
    kasę na parter.
    Rodzi się pytanie czy jest to możliwe? czy kasa może być na parterze? czy
    musi być jakaś ochrona itp.?
    Dziękuję za wszelkiego rodzaju odpowiedzi.
    aneczka

  • 2. Data: 2004-03-09 16:45:05
    Temat: Re: może ot - jakie są warunki prowadzenia kasy?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik sMOCZYCA napisał:

    > Chodzi mi o szczególne wytyczne ustalone odgórnie, jakieś rozporządzenia,
    > ustawy itp.

    Jakiej kasy??
    Bo pytasz na podatkach i wszyscy od razu maja przed oczami kasę
    fiskalną. A ta mozna miec na parterze, w piwnicy, kiosku z dykty i w
    taksówce. Nawet na rozstawionym na bazarze stoliku turystycznym.

    A ja ma dziwne wrażenie że chodzi ci o "kasę z kasą w środku".
    Ale to tez troche mało.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-10 07:02:26
    Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl>

    > Jakiej kasy??
    > Bo pytasz na podatkach i wszyscy od razu maja przed oczami kasę
    > fiskalną. .
    > Maddy

    =====
    Chodzi mi o kasę czyli pomieszczenie w którym siedzi kasjerka.
    Ania