  • 1. Data: 2004-06-21 20:03:25
    Temat: na ile najkrócej można zawiesić działalność - cały czas miesiąc ?
    Od: "Darek" <s...@w...pl>

    Witam !

    Zmierzam ku likwidacji działalności ale nie mogę tego zrobić tak od razu.
    Chciałbym zawiesić działalność lecz na pewno będę musiał jeszcze wystawić
    jakieś faktury. Na ile najkrócej mogę zawiesić by później ją jeszcze przed
    likwidacją odwiesić. Chodzi głównie o zjadający mnie ZUS.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 2. Data: 2004-06-22 08:58:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Darek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakieś faktury. Na ile najkrócej mogę zawiesić by później ją jeszcze przed
    > likwidacją odwiesić. Chodzi głównie o zjadający mnie ZUS.

    Na jedną dobę.

    marekz